poniedziałek, 11 stycznia 2016

Candy- wyniki

Cześć dziewczyny:-)
Ogłaszam, że żadna z dziewczyn nie odgadła co aktualnie tworzę. Na razie nie zdradzam co to będzie he he :-)Postanowiłam więc że drobne upominki należą się każdej z dziewczyn, która zechciała mnie odwiedzić i pozostawić miły komentarz. Proszę więc Anettę L.,Anitę Tarkowską oraz Aleksandrę P. o podanie adresików na mojego e-maila, żebym mogła wysłać Wam paczuszki pozdrawiam cieplutko miłego wieczoru :-)
Dziewczyny moje kochane okazało się że jeszcze jedna osoba dodała komentarz ale nie mogę go dodać jest to Joanna Zochniak napisała że to może być smok ,myślę że żeby było sprawiedliwie to Asiu podaj namiary na siebie myślę że coś miłego i dla Ciebie się znajdzie pozdrawiam ☺

3 komentarze:

  1. Dziękuję ślicznie:) Taka wiadomość to miła niespodzianka w poniedziałkowy wieczór:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo,Ci kochana dziękuję za prezent, jest cudny wszystko mi się przyda jestem Ci mega wdzięczna buziaki , dziękuję jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko cieszę się że jesteś zadowolona z upominku pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń

Dziękuję za wasze odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu :-)