wtorek, 18 listopada 2014

Bombka Trzej Królowie

Witajcie!!!!
Dzisiaj kolejna bombka choinkowa, a za razem na razie ostatnia. Ciągły brak czasu zmusza mnie niestety do odłożenia robótek ręcznych na bok. Pokarzę wam teraz moje dzieło.
                                                                        




 
Bombka ozdobiona jest motywem przedstawiającym Trzech Króli składających dary .Po drugiej stronie bombki jest szopka. Niestety innych zdjęć nie mam, bo już została oddana w dobre ręce. Bombka jest ozdobiona od środka. Dodatkowo przykleiłam fioletową wstążeczkę tam gdzie jest łączenie dwóch części kształtki. Do zawieszenia natomiast użyłam wstążeczki zielonej. Jak Wam się podoba ? Miłego wieczoru :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu :-)