wtorek, 11 listopada 2014

Bombka na choinkę

Witajcie !!!!!
Ponieważ moje pomysły na choinkowe ozdoby na razie się nie kończą,chciałabym pokazać wam kolejną bombkę mojego autorstwa.






 
Dostałam ostatnio w prezencie kilka fajnych serwetek i postanowiłam jedną z nich wykorzystać do ozdobienia bombki na choinkę. Bombka jest plastikowa ozdobiona od środka.Czerwony kwiat gwiazdy betlejemskiej ,myślę ,że fajnie komponuje się z białym tłem.W głowie mam oczywiście nowe pomysły.Tworzą się też bombki na kulach ze styropianu jako drobne upominki, ale je pokarze dopiero jak skończę.Pozdrawiam miłego wieczoru.:-)

2 komentarze:

  1. Wiesław Barański13 stycznia 2019 20:44

    Całkiem ciekawy artykuł. Uważam, że każdy powinien coś podobnego spróbować. Zresztą jestem zdania, że szydełkowanie jest bardzo dobrymintetesującym} hobby. W szczególności jeśli chcemy wykonać coś dla siebie, albo komuś na podarunek. Jak dla mnie samo haftowanie pozwala się po prostu odprężyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu :-)